9 Ekim 2011 Pazar

My name is Pınar

Bu aralar depresyonum tepemde.Farketmediniz mi hiç yoksa? Evde sürekli Sezen Aksu 'Vay' ı söylüyor ağrılı sancılı.Düş Sokağından 'Kan Revan İçindeyim' dinlemenin tam da eşiğindeyim.Çok geçerli gerekçelerim var aslında dipsiz kuyularda boğulasıca olmak için ama hala yetmezmiş bunlar gibi geliyor o yüzden erteliyorum Muratcığım seni.Belki daha kötü günlerim olur diye saklıyorum o unicornlara özel sesini.

Dün klozette otururken saydığım fayanslar bile değişmiyor ya böhhüü diye ağlayıverecektim.Sabah gerinerek uyanıp minnie li terliklerimi sürükleye sürükleye gittiğim banyonun fayansları hep aynı çok hüzünlü değilmi ama ya buna ağlanmaz mı ama ya! Ya da ben hiç ufo görmedim diye şanssızlığıma küfredecek bir kafam var.Bence beni elimden tutup bu bataklıktan ancak Murat Kekilli çıkarır.Regl öncesi olabilir aslında bu bardağın dolu tarafını görmeli der ünlü nlpciler. Evet evet regl öncesi bu zira göbegim yandan kanal d amblemini andırıyor bugün şişlikten.

Yatağına cenin pozisyonunda kıvrılmış, karanlıkta ağlayan bir yeni ergen emo sendromu fink atıyor kanımda.Herşey kötü gidiyor, dilek tutup yaktığım tüm mumları camışın birisi tüm nefesiyle söndürüyor, bileğime bağladığım uçan balonları koparıyor, bayramlık kırmızı rugan ayakkabılarıma basıyor.Camış! Hep yanlış ata oynuyorum adı daha afilli diye.Arabam geri viteste gidiyor hemde Eskişehir yolunun Samsun yolu dönüşünde.Boynumda tutulmuş aksi gibi geri de dönüp bakamıyorum acaba sonum nasıl olacak diye.Merakımdan ölüyorum! Öyle bekliyorum işte gözleri bağlanıp tren raylarına oturtulan romantik uzun bacaklı başrol oyuncuları gibi.İlla başrolde olcam ama ölecek olsam bile, tarzım bu hayallerim bu benzetmelerim de.

Murphy seni bir elime geçirirsem ellerimle Bülent Ersoy ile evlendiricem ya da samanlıkta Ferhat Güzel ile başbaşa bırakıcam. Sen hayal et artık Safiyeye mi yoksa sana mı karyola daha dar gelir! O reçelli ekmeğin var ya Murphy bebeğim bir kerecikte düşerken beni şaşırtsın!

Geçen oturdum düşündüm yok dedim bu iş Murphyle, camışla, tanrıyla olacak iş değil kızım pınar.Bu işi yapmış olsan ancak ve ancak kendine sen yapmış olabilirsin.Bu kadar ağır cezalar ancak senin gibi bir salağa gönderilmiş geri bildirimlerdir (burda feedback kullanmamış olmama takdir bekliyorum). Bi kurcala bakem aklını -eden bulur- doktirinini haklı çıkaracak bi haltlar karıştırdın mı sen?
Düşün, düşün, düşün, düşün.....
Cıksss bulamıyorum ne mümkün (ünlem)
Hadi bi gayret daha, azıcık daha ıkın.Sen ki 20 yıl öncesinde sadece iki dakika gördüğü bir sıfatı bile unutmayan, çocukluğunun her hatırasını hatırlayan, ilkokul arkadaşlarının bile soyadlarını hala ezbere sayabilen, 10 yıl önce ki bir günü en küçük ayrıntısına kadar anlatıp hava durumunu bile bilen gereksiz bir hafızanın sahibesisin.Clintonun ex kırıkı Monicanın siyah topuklu ayakkkabılarını, südyeninin askısının kalınlığını bile hatırlayan hafızam dut yemiş bülbül gibi bu konuda.Behzat komserim gelse çekse sorgu odasına gene de olacak gibi degil yani.
Olmuyor işte.Yapmadım ben bişey ya! Hüseyin Üzülmez yapmadımındanda farklı hemde. Ben ki önemli bir sınava giderken bile sakın sollama öndeki arabayı muşmula diyen kızım.Olurda şöför annem gibi kendini sollayanlara ah eden bir deli manyak çıkar diye. Öylesi bir korku bu bendeki karmadan.My name is Pınar.

Evrekaaaaaaaa!!!!
Hep o hintli prensin suçu bunlar! Seni pislik çakma Bolivuuuuddd jönü seni! Hayatımın içine sen mi ettin len çabuk söyle almıyım o kavuğunu kafandan!!! Prensesini sokmuyorum koynuna diye dimi! Lanet olasıca hormonlarının karması mı bu benim başıma gelen yoksa!
Bu hintli prens benim telefonumdaki oyunlardan bir tanesinin başrölüne sahip efendim. Ben bu oyunu hastanede sıra beklerken, tramvayda, şehirler arası otobüslerde sıkılınca bazen açıp oynuyorum itiraf etmek gerekirse.Ama oyun oynamak için değil (zaten bilimum bilgisayar destekli oyunlardan tiskindiğim bilinir) sırf egomu tatmin etmek için.İhtiyacımda yok ama hadi neeyyseeeeee:P
Bilerek, isteyerek kendi hür irademle bu kavuklu Hint prensini merdivenlerden düşürüyorum, süreleri doldurup saraya giden kapılardan sokmuyorum.Kavuşamasın istiyorum sarayın tepesine tünemiş koca ağızlı prensesine.Benim yok sen o tipsizliğinle bir sevgili hiç yapamazsın diyorum kendi çapımda Hintliye.
Kıs kan mı yo rum!
Yazık kafasını oralara buralara çarpmaktan, düşüp düşüp kalkmaktan bitap düşmüş zaten çiroz olan Hintlide her turun sonunda 'Help me' diyor.Ben o yazıyı ve o Küçük Emrah gözleri görüyorum ya zevkten dört köşe oluyorum.
Sadist değilim onlar gerçek değil tamam mıııı!
Prensesede iyilik yaptığımı düşünüyor vicdanımı rahatlatıyorum. A be Seray Sever ağızlı kızım bu adam sana kavuşacak sonra iki gün sonra nasılsa sıkılacak, o yüzden ne kadar uğraşırsa senin için kıymetini o kadar bilir. Senin için yani bunlar aptal olma az ağırdan sat kendini diyorum.Göster ama elletme kız diyorum ama ohoooo kime söylüyorum. Anlamıyor beni zilli, salak salak sinirleniyor zıplayıp duruyor çakma prensi her düşürdüğümde. İki gün sonra geçince kavuklunun hevesi yiyecek dayağı, yiyecek azarı, yiyecek boynuzu haberi yok.
Aliye Rona gibi kadınım valla.
İşte galiba o çakma Hint prensinin ahı tuttu işlerim hep lisede beden eğitimi dersinde takla atan ben gibi (gözünde canlandıranın caillou gibi çocuğu olsun!).

Şşştt kavuklu!!! Gel öp elimi iki de dans et barışalım;) Söz gelicem 6.tura sokucam sizide gerdeğe sırtını da yumrukluycam. Ama bi çıkar şu kavuğu kafandan ya kavuklu prens mi olur allah aşkına! Bu prensesde benden zevksiz valla ne bulduysa şu çirozda!
Neyse efendim onlar erdi muradına ben çıkayım kerevetine artık bundan sonra.
Korktum valla gene bir cinnet anında sararım bu Hintlilere sonum olurlar diye oyunuda sildim.Oh rahatladım!
Gene olayların sorumluluğunu yıkacak birini bulmanın huzuru ile kendime konduramadığım tozları size üfledim.Püf!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

İşte galiba o çakma Hint prensinin ahı tuttu işlerim hep lisede beden eğitimi dersinde takla atan ben gibi (gözünde canlandıranın caillou gibi çocuğu olsun!).


hahahahahahahahaha =)))