12 Kasım 2011 Cumartesi

büyümüşte küçülmüş!

Bana bugünlerde bir şeyler oluyor.Bugünler diye genellediğime bakmayın bayadır var aslında s.o.s. leri ama ignore buttonundaydı elim.Görmezden gelince geçer dedim, aldırmazsam gider dedim, korkmazsam ısırmaz dedim.. Ama yok anacım olmuş olmuş bana bi haller olmuş.Özgürlüğüne düşkün devrimci danalar var ya kurbanda kaçan, öylesi bi kır zincirlerini yaşasam çözülür belki.Ya yok zaten öyle çok normal bi insan olduğum iddası Britney'in Grammy alması kadar uçan balon ama genede elle tutulur gözle görünür bi halim vardı ya.He mi! Abidik gubidik rüyalar, brezilya dizilerini aratmayacak kurgular, bi insanın yüzüne bakınca tüm anıları sıralamacalar, geçmişe sarmacalar, satanizm günceleri okuyacak kadar ergenleşmeceler, tacizini hiç kesmeyen dejavular, flashbackler...Halüsünasyonlarda beni görecek mi?
İdda ediyorum! Kesinlikle paranormal activity 4 benim beynimin kurgusu olacak.Ben yapana kadar en iyisi olmayacak.
Böyle Ayşecik Astral Seyahatte kıvamında bişiler yazabilirim son günlerimden ama yok krizi fırsata dönüştürmiycem;)
Taaaa günler önce bi rüya gördüm çok acayipti demiştim bilmem hatırlar mısınız onu yazıcam.
Rüyama konuk oyuncu aldım küçüklüğümü.Aman da aman ne bilmiş, hiç çekilmezmiş! Az birazda çiko muymuş neymiş.Gözleri bile görünmüyor ya bunun yanaktan.Hahaha ön dişleri de yok salak çok komik! Ama bi garip ya sanki yaşı dişsiz olacak kadar küçük de degil hani.Neyse.
Gelmiş rüyama yüzsüz yüzsüz hesap soruyor benden ya!
Ama hayatımda cidden hiç bu kadar utandığımı hatırlamıyorum.Tuvaletten çıkarken eteğim çamaşırımın içine kıvrılsa ancak bu kadar.Nasıl sorular onlar, nasıl bi ukalalık o ya!

p: Colormatik gözlüklerini çıkardığın iyi olmuş, yaratık gibiydin onlarla.
P: mecbursun tak demişlerdi o zamanlar ama.
p: hala her söylenene inanıyor musun sen yoksa!
P: hıımm... şey... pek sayılmaz aslında...
p: Sus sus! Zayıflamışsında elin yüzün açılmış.
P: eheheh evett.
p: ama basenlerin hala yerli yerinde maşallah.
P: genetik o napabilirim ben sanki! Çok kadınsı ve güzel durduğunu söylüyorlar hem sen ne anlarsın ya.
p: seni kandırıyorlar.bak demek ki hala her söylenene inanıyorsun.
P: ....
p: Eeee saçlarıma ne yaptın sen ya! Sapsarıydı onlar hem gürdüler.Bu ne şimdi böyle ne kumral ne sarışın arada derede.Azıcık kalmışlar bi de.Hiç beğenmedim!
P: evet seninkiler daha güzel.
p: Ben senden daha güzelim farkındasın dimi?
p: hala ağladığında uykun geliyor mu?
P: evet direk uyuyorum.
p: hala o adama aşık değilsin dimi?
P: yok o evlendi ama sonrasında gene de bana çok çektirdi.
p: müstahak sana salak!
P: deme öyle çok zor günler geçirdim ben.
p: iyi bişi yaşasan şaşardım zaten.Hiç uğruna yaptıkların hiçbirşeye yaramadı dimi!
P: çok aşıktım ama yaa.....
p: Felsefe okumuşsun.
P: evet beğendin dimi.
p: hani haber spikeri olacaktın? Hayallerimize ne yaptın!
P: olamadım işte ya kolaymı sanıyosun buralardan tüm ülkeye açılmak.
p: isteseydin yapardın.Ben onu bunu bilmem kurtar artık şu hayatımı ya.Ben sana bunu böyle mi emanet ettim!
P: senin zamanında kolaydı.ben senden sonra bir lys iki öss iki cope atlattım! Hiçbirşey bıraktığın gibi kalmadı!
p: annemi hala üzüyor musun?
P: yok daha çok eğleniyorum artık onla menepozu geçince baya şeker bi kadın oldu.
p: hala biri ağlayınca sende onunla ağlıyor musun salak gibi?
P: o işte senin suçun.O kadar çok Kemallettin Tuğcu okumasaydın bende böyle olmazdım.
p: sevgilin var mı?
P: cıks yok.
p: neden? hala en olmayacak adamlara mı aşık oluyorsun yoksa?
P: galiba biraz öyle.
p: e yani şimdi evlilik falanda yok yani.Kaç yaşına geldin ya! Ben böyle hayal etmemiştim!
P: ....
p: ilk öpüştüğün çocuğa ne oldu? Hala sana üstkattan şarkı dinletiyor mu?
P: ahahaha yok o iki yıl önce evlendi bile.Hatta düğünde arabaya bağladıkları karısıyla birlikte adının yazdığı havluyu kullanıyor annem bazen.Elimi siliyorum.
p: bak onunla ayrılmak isabetli bi karar.
p: bi kız vardı ya hani kaprisli, kıskanç bişeydi ama çok ii arkadaşım o benim diye sahipleniyordun.Görüşüyor musun onunla hala?
P: yok arada karşılaşıyoruz selamlaşıyoruz sadece.
p: iyi bari bi kaç iyi şey yapabilmişsin hayatıma.
P: yürürken çok kıvırıyorsun ya çok komik hahaha
p: ee hala yapıyorsun sen bunu mal!
P: ben kıvamını biliyorum onun sen karışma!
p: zengin olabildin mi?
P: Hayır ama olucam inanıyorum.
p: hayallerime sahip çık! Çok iyi yerlere gelmen lazım.Çok başarılı olman lazım.Ben bu hayatı sana öyle teslim ettim!

Ya işte böyle bacak kadar sıpa geldi çok pis harcadı beni.Hayır haklı birde söylediği herşeyde işin fenası!

Burdan uyuyan bilim adamlarına sesleniyorum napıyosunuz lan siz sene olmuş 2011 hala hangi rüyayı görmek istediğime ben karar veremiyorum! Yaşım geçiyor lan! Uffff!


ps1: çocukluk fotoğrafımı koymak çok geldi içimden buraya ama tuttum kendimi.
ps2: diyaloglar okunabilirliği açısından geliştirilmiş, sansür nedeniyle kısaltılmıştır.Ama yapısı bozulmamış, ana fikre sahip çıkılmıştır.Arz ederim.

Hiç yorum yok: