16 Ağustos 2013 Cuma

bir de bu taraftan bakin

Hikayelerim hep türk dizileri dedim inanmadınız. Hayat bana hep bas rol veriyor dedim inanmadınız. İspat olsun diye anlatıyorum bunlari size.

Karşılaşma: erkekler otopark yeri gibidir iyileri hep kapılmış.

X:  Ibrikci esmer bana mi bakıyor.
Y:  cabbar aga, nazar!
X:  civik bacim affedersin
Y:  have you met ted.


Giriş : go and get jack!

X: benim için ölmekten korkmayan ama elimi tutmaktan korkan bir adamı sevicem ömrüm boyunca...
Y: baba irtibatı koparmayalım!!!
X: aman ali riza bey tadimiz kaçmasın.

Gelişme 1 : kırarım boynuzunu iblis!

X: seviyorum merkez!!!
Y: bizden bi bok olmaz biz seninle hep kavga ederiz mutsuz oluruz
X: oralim behzat mutsuz olalım, biz de mutsuz oluruz. Ben seninle mutsuzluga da varim!
Y: racon kesmiyorum kafa kesiyorum.   
X:  görmek istemiyorsa seni karsındaki görmüyor. Aşkından olsen de olduğunu anlamıyor kimse...
Y:  sahici bir sarsıntı sahte bir dengeden iyidir.
X: Ben aslında yogum ben senin süper egonum anladın mi egoist!!!
Y: cik içimden bihter cik!!
X: Dünyanın ekseni 12cm kaydı behzat, sen bana 1 cm bile yaklaşmadın.

Gelişme 2 : adam tam bir pislik cikti riza baba!

X: Sadakat sevgiden kör olmaktır
Y: yalanım varsa surdan suraya sevişmek nasip olmasın
X: sakın bir şey söyleme sakın tek kelime dahi etme, neden biliyor musun? şimdi her şeye rağmen bir defa bana seni seviyorum desen, yalan olduğunu adım gibi bilirim, ama inanırım
Y: agam bu sefer kovuyor musun?
X: kovmirem ulan kovmirem!!!
Y: allahin kitabin yok mu lan jale
X: Bak gidiyorum bak gidiyor bak gidersem bir daha dönmem
Y: ben seni çok... şimdi bana en çok yakışan şeyi yapacağım. başka türlüsünü yapmak elimden gelmiyor çünkü, sende gördün. her zaman her sıkıştığımda yaptığım gibi, cesaretle sahiplenemediğim her şeyi bırakıp gittiğim gibi gideceğim.
X: Beni hic sevmedin sen, nihali de sevmeyeceksin sen kimseyi sevemezsin. Sen sacini bile daha çok seviyorsun behlül!
Y: yırttık abicim yırttık
X: Oluyorum anlasana, gözlerimin önünde birbirlerini seviyorlar.ben işkenceler içinde kıvranırken onların mutluluğundan oluyorum.anne ben oluyorum yardim et nolur

X: canın yandığında koştuğun adam da canını yakınca, nereye gideceğini bilmiyor insan

Gelişme 3 : önce insanlara güvenmeyi öğrendim. Sonra bunu bir daha yapmamam gerektiğini.

X: Bu kapı açıldığında senin için de bitecek mi her şey ? Ben bu kapı açıldığında da öleceğim behlül. Benim ölmemi istiyor musun ? Beni kaybetmeyi göze alabiliyor musun?
Y: Bak, bütün yükü benim omuzlarıma yıkma. Sen de yapamayacaktın, anladım. İlk adımı ben attım sadece. Büyük bir hatadan döndük.
X: sen bana ne yapıyorsun behlül en çok yaklaştığın anda pişman olup geri çekiliyorsun kendini aklamak için beni suçluyorsun sonra engel olamayıp tekrar kendine geliyorsun ne biçim bir oyun bu böyle!!!
Y: ben niye defalarca bitsin dediğim halde kopamıyorum senden kaç kere kesin karar verdim uzaklaşmaya senden iki adim öteye bile gidemedim her seferinde daha hizli bi şekilde geri dondum yine kollarında buldum kendimi
X: bu kadar hırpalandığım halde nasıl bu kadar çok sevebiliyorum seni. Canimin acıyacağını bile bile, imkansız olduğunu bile bile şiddetle istiyorum seni...

Son: seni sevdiğime ikna etmek için daha ne kadar gururumun ustunde tepineyim bilemiyorum.

Yaaaa.... Yanlisim varsa duzeltin ama benim hayatim hep soup opera(: ♥♡♥

ps: hepsi ozenle senelerdir bilinc altimda biriktirdigim dizi replikleridir. KR

Hiç yorum yok: