11 Kasım 2011 Cuma

açıklıyorum!

Bu gece çok elim, çok üzücü, çok iç parçalayıcı bir haber aldım.Hani en büyük hayalleri yıkan, ee şimdi ne olacak dedirten, boğaza bir çoban düğme kaçıran cinsten.
Bentderesi yı kı lı yor muş!
İnanabiliyor musunuz!!!!
Bunu nasıl yaparlar? Ben daha erkek kılığına girip gidecektim oralara.Tamam çok benzeyebileceğimi bende düşünmüyorum ama deneyecektim işte.Salyaları akarak hayaller kuran adamları, hayatında belkide ilk kez çıplak iki bacak görmüş oğlanları, okuttuğu çocuğuna bu ay daha fazla para göndermek için yaşı 50 sine gelmiş olmasına rağmen gel 's'anal 50 tele diyen kadınları görecektim.
Dalga geçmiyorum!
Ben bunu yapmadan ölmeyecektim.Ne olacak şimdi? Unescoya dilekçe mi versem? Gelin sahip çıkın buralara mı desem?
Şimdi tv izleyen insanlar olarak içinizden diyeceksiniz ki hassas diş ve dişetleri gibi büyük sorunları olan bi ülke insanının beynini nelerle kurcalıyorsun.Sizde haklısınız ne diyem...
Bunları yazmayacaktım aslında ama duyunca engel olamadım hislerime.10 Kasımda profil fotosu değiştiren insanlar kadar içtenim bunları söylerken.(keşke klavye ile sonsuz işareti yapabilseydik, belki o zaman daha çok Atatürkçü olurduk, bordo klavyeli olurduk.Hatta belki 11.11.11 bile daha az önemli olurdu kim bilir.)

Neyse işte asıl konumuza gelecek olursak.Hayallerimin ideal erkeğinin nasıl olması gerektiğini açıklıyıcam.
Dı dış dı dış dış!
İdeal erkek bana göre nasıl olmalı.Nasıl bir erkek için parmaklarımı altın zulmüne sokarım.İşte hepsi ve daha fazlası burada!

1) Ferihanın babası gibi kesik kesik konuşmalı.
2) Hıyarlı Baba kadar komik olmalı.
3) Yılmaz Erdoğan kadar ne istediğini bilmeli.
4) Tayyip kadar halktan olmalı.
5) Nihat Doğan kadar milliyetçi olmalı.
6) Yılmaz Morgül kadar duygusal olmalı.
7) Recep Bülbülses kadar hırslı olmalı.
8) Fısfıs İsmail gibi bir ses tonu olmalı.
9) İzzet Yıldızhan gibi el üstü kıllarını aldıran bir metroseksüel olmalı.
10) Erol Köse kadar zeki olmalı.
11) Atilla Taş kadar samimi olmalı.
12) Berdan Mardini kadar ulaşılamaz olmalı.
13) İlhan Mansız kadar yetenekli olmalı.
14) Popstar Bayhan kadar başarılı olmalı.
15) Sadettin Teksoy kadar yaratıcı olmalı.
16) Yaşar Alptekin kadar kararlı olmalı.
17) İbrahim Erkal kadar yakışıklı olmalı.
18) İbrahim Tatlıses kadar kadın ruhundan anlamalı.
19) Ali Kırca gibi sevgi dolu olmalı.
20) Gökhan Demirkol gibi süprizlerle dolu olmalı.
21) Kıvanç Tatlıtuğun ki gibi elleri olmalı.
22) Memoli ile Çelik arası bi saç stili olmalı.
23) Sergen Yalçın kadar çekici olmalı.
24) Doğuş kadar özgüven sahibi olmalı.
25) Ferhat Güzel kadar görgü sahibi olmalı.
26) Faik'in Safiye'yi taşıyabildiği gibi beni taşıyabilmeli.
27) Erdal Acar kadar sadık olmalı.
28) Ali Taran kadar güvenilir olmalı.
29) Nutella için fındık seçen amca kadar ciddi olmalı.
30) Keremcem kadar popüler olmalı.
31) Ahmet Mete Işıkara kadar şirin olmalı.
32) Haydar Dümen kadar seksi olmalı.
33) Küçük Emrah kadar görmüş geçirmiş olmalı.
34) Cem Uzan kadar sözüne güvenilir olmalı.
35) Melih Gökçek kadar karakter sahibi olmalı.
36) Deniz Baykal kadar güçlü olmalı.
37) Devlet Bahçeli gibi güçlü bir matematiği olmalı.
38) Uğur Dündar kadar şık olmalı.
39) Reha Muhtar kadar fit olmalı.
40) Adnan Bey kadar iyi niyetli olmalı.
41) Mustafa Toplaoğlu kadar realistik olmalı.
42) Mahsun Kırmızıgül kadar sanat sever olmalı.
43) Hüseyin Üzülmez kadar babacan olmalı.
44) Küçük İskender kadar romantik olmalı.
45) Şafak Sezer kadar seksi bakmalı.
46) Erol Büyükburç kadar karizmatik olmalı.
47) Kamer Genç kadar sevilmeli.


Çok şey mi istiyorum ?Yok mu bunların hepsinin bir arada olduğu bi erkek ya!!!

Hiç yorum yok: