21 Kasım 2011 Pazartesi

değişim seninle başlar

Bu kızın ezelden beri en büyük hayali reklamcı olmak.Çünkü en büyük takıntısı yaratıcı olmak.Yıllardır en büyük ilgi alanım bu reklamlar.Ali Tarandan önce bile.Lise zamanlarımdan beri kendi kendime markalara reklam sloganı bulur, reklam filmleri çekerim kafamda.Colinsin son reklam kampanyası süperrr! Her konuştuğuma bunu söylüyorum.Ama ben bunu bi mücevher markası için düşünmüştüm iki sene önce.Yani şerefsizim benim aklıma gelmişti!!
Çok beğendim çok.
Colins bu reklam işini çok iyi kıvırıyor.Hedef kitleyi on ikiden vuruyor.Sterotypeları tersine çevirmek çok klasik bi yöntem oldu belki ama gene de eğlenceli figürleri ile farkını gösteriyor.Hemşireli olanın bi farklısını daha görmüştüm metroda ama nette fotosunu bulamadım.Fantazi unsurları kullanmak da bu reklama gideri olan bi durum ama onu da başka yerde olsa begenmem söyliyim.
Rakibi Mavi Jeans gibi gençkızların sevgilisini romantik bi aşık yapalım, herkesin görmek istediğini gösterelim  dememişler.Mavi Jeans giyerse Kıvanç bile çok sever birini mi bu mu yapmamız gereken çıkarım.Ha bir de ağzına değişik bi cümle verelim dillere dolansın.(Biz kılıbıklara tifiti de demiyoruz mesela) Çok ucuz bunlar.Çok sevemedik malesef.Yaratıcı olacağız diye saçmalamamış yani Colins.
Evveeeet konuya gelecek olursak, değişim gerçekten benimle başlıyor.Bir şey oldu tüm beni değiştirdim, tüm hayatım değişmedi belki ama tüm anlayışım, tavrım, davranışım, sevdiklerim, değerlerim, tarzım değişti.Hep kendimle barışık bi insandım ama bu yeni beni pek bi çok sevdim, nerelerdeymiş yıllardır bilemedim.Artık çok daha heyecanlı, çok daha eğlenceli çok daha rahatız onunla.Reklamdaki kızla çok özdeşleştirdim kendimi bu yeni halimle.Genelde zaten gerçi eskiden beri ilişkilerimin rolleri hep değişiktir.Erkek olan genelde benimdir ilişkide.Alttan alan, sahiplenen, sahip çıkan, ilk adımı atan, kıskançlık triplerini çeken, süprizler yapan bla bla bla....Böyle olmayı da ben isterim ama.Değişen benden sonra çok daha bir genişlik, rahatlık geldi ama o başka;)
Bir de birgün olurda birini evlenmeye layık uyumda görürsem ona ben evlenme teklif edicem, o zevki ona yaşatmıycam, o heyecan benim hakkım olacak;)
Özetle sterotypelarımı yok ettim, reklamlarda ki kız valla ben gibiyim(:




Sizde öyle yapın, ezin şu erkeklerin egolarını ya, keyfini çıkarın;)

ps: Duygu Asena okuma yaşımı çoktan bitirdim merak etmeyin;)
ps: Değişimi fiyatlara da yapmışsın Colins farketmedim zannetme.

Hiç yorum yok: