20 Ekim 2011 Perşembe

dünya ahiret hacım olsun

Bugün bi arkadaşım 'sen hiç bir şeye kızmıyorsun sinirlenmiyorsun ne desem gülüp geçiyorsun' dedi ordan geldi aklıma devamda okuyacaklarınızı yazmak.Yazı bitince ne alaka diyeceksiniz baştan uyarıyım.Benim aklımda böyle çalışıyor işte ne yaparsın!

Evet alınganlık yapamam hiç bi söylenene.Kendiyle barışık bi tipim.0 kompleks.Neyim iyi neyim kötü, neyim güzel neyim çirkin bilecek kadar aklım var yalleppime bin şükran.Kötümü, çirkinimi ben sizden daha fazla yererim zaten, iyime güzelime de iltifat ederseniz en fazla teşekkür ederim.Yani ne düşündüğünüzü çok takacak değilim, ben beni bilirim;) (Babanda mı böyle havalıydı be he heyytt!)

İnsan kırmayı da hiç sevmem, sevmemekten öte zaten beceremem.7 padişahla barışık bi tarzım vardır övünmek gibi olmasın.
-Ne övünecem lan bu iyi bişi değil ki!
Bi insan herkesle anlaşamayacağına, herkesi sevemeyeceğine göre ben bi kısmınıza sanırım sadece tahammül ediyorum.Ya da içime kaçmış Mevlana ruhu beni böyle Sibel Can samimiyetsizliğine bürüyor.
-Ama yok ya seksen ben samimiyetsiz olamam ki.
Sevdiğimde bellidir benim sevmediğimde.Ben saklasam gözlerim zaten saklayamaz. Bilen çok iyi bilir -oluumm var ya seni var yaa...- bakışlarımı.Ama o antipatik insan bana bi kerecik içten gülümsesin biter tüm kinim. Yumuşayıveririm.
İşte bu karaktersiz (:p) kişiliğim yüzünden milyon farklı yöreden, milyon farklı tatta, milyon çeşit arkadaşım vardır.Her ortama da herkese de uyum sağlarım.Bi kere geliyorum dünyaya ne kasacam kendimi onla bunla.Rahat olmak lazım;)

Kız erkek ayırım da yoktur ha benim.Bir kıza nasıl davranıyorsam aynı yılışıklıkta davranırım erkek kodadlı insan varyasyonuna.(İçimden geldiğim gibi davranamadığımda çok huzursuz oluyorum çünkü ben.) Bu yüzden de bütün erkek arkadaşlarım manita yapınca ilk beni çıkarırlar hayatlarından.Kendi hür iradeleri ile olmadığını bildiğimden ses çıkarmıyorum, değilse unutulmaya hiç tahammül edebilitem yoktur haa! Hayır ben de böyle bi paranoyakla yaşadım üç yıl bilirim o arada kalmışlığı ondan yani.

Evet evet doğru bildiniz.Ben lisede 'erkeklerle kızlardan daha iyi anlaşıyorum' diyen; kızlara göre kaşar, erkeklere göre kafa olan kızdım.
-Memnun oldum.
Şimdi burdan yıllardır içimde tuttuğum bir gerçeği haykırmak istiyorum.Öhhmm öhhm!!
Deneme 1 2, 1 2 .
-Erkekler çok sıkıcısınız laaa, kullandım oluuum ben sizi, yakın arkadaş falan olmadım!

Evet yanaştım dibinize, sokuldum içinize, güldüm bel altı esprilerinize, tahammül ettim organlı cümlelerinize, heba ettim satlerimi kauntıır oyunlarınızı izleyerek internet cafelerde, iç geçirdim her kızdan malmış gibi bahsetmelerinize, debelendim dişinizin kesemeyeceği kızları ayarlamak için size, renk vermedim kanka ayağını g.t ayağına çevirişlerinize (mecaz ha!).
-Ama bi sorun bi sorun neden diye? Ha bi sorun bi işte?
-Merak ettim oluum ben sizi.

Kızların tüm muhabbeti sizsiniz.Sence çıkmak istesen bu sınıfta kimle çıkardın sorularıyla piyasa kontrolü yapmacalar, Ammeet var ya geçen tenefüs bana mıdımıdı dedi, memeet var ya geçen akşam bana şey diye mesaj çekti, mustafa'yı geçen bacaklarıma bakarken yakaladım, hüseeein'in öpüşürken elleri titriyor, abduraman mı daha yakışıklı sülüman mı....
Öghhhhh be dedim.
Ha bunlar bitse şurdan şunu aldım, bununla bunu kombinledim, mor elbiseni perşembe ben giyiyim, sarıyı senin üstünde daha çok beğendim, kahkül kestiriyim mi kestirmeyim mi, düz mü daha çok yakışıyor kıvırcık mı, bugün isveç diyetine başladım, geçen hafta lahana diyetini denedim başlıyor.
Eeee bunlarda sizin için.Kendilerini size beğendirmek için.(Gerçi kızlar diğer kızlar için giyiniyor galiba zira sizin için olsa kombinezonlarla gezerdik.)

Baktım kızlar eni dibi sonu bi yerden size bağlanacak şeylerden konuşuyor sürekli.Ben de dedim kızım pınar olayın kaynağına inmelisin.Nasıl bi türmüş bunlar kızlardan dinleyeceğine kendin görmelisin.
İşte böyle bir araştırmacı bilim kadını mericüri, bir rus ajanı Sonya, bir olay yeri gazetecisi Uğur Dündar edası ile sızdım aranıza.
-Pişman değilim hakim bey, gene olsun gene yaparım!

Ama baktım gördüm ki sizin muhabbetlerde en az kızların ki kadar bayık.Sadece küfür ederken çok yaratıcı olabiliyorsunuz, orda etkilediniz beni işte. Malum yaratıcılık hassas noktam.
Bu kadar aranızda vakit geçirdim, hemen hemen her mahreminizin bilgisine bile bir çeşit eriştim de.Hala anlamlandıramadığım şeyler var kafa yapınıza ait.
Yüksek müsadinizle saygı çeçevesinde arzetmek isterim.

1) Neden bu sevgililerinizden, kız arkadaşlarınızdan hadi onu da geçtim hoşlandığınız kızlardan bahsederken bu kadar edilgen yapıyorsunuz bu hatun kişileri.Hiç rolleri, özellikleri, vasıfları yokmuş gibi.Türk filmi karakterleri gibi, sadece iyi ya da kötü olabiliyorlarmış gibi.

2) O kızı neden sevdiğinizi anlatırken de birden siz edilgen oluyorsunuz.Sanki kızlar didinmiş uğraşmış sizi kapmış ama siz hiç bi kalori yakmamışsınız gibi.Abi ben bu kızı çok seviyorum ya çünkü beni çok seviyor.Bu kız sevilmez mi abi beş aydır beni bekliyor.Ben bu kıza aşık olurum abi baksana benim için kalkıp ta buralara geliyor.Ben bu kızla ciddi düşünüyorum olum hiç sözümden çıkmıyor daha ne olsun.Ondan iyisini mi bulcam ya evlenirim ben bu kızla çok sadık çok.(Utanmadan övüneceğinize; bunları yapan siz olsanıza, azcık centilmen olsanıza hı hı!)

3) Eskiden grubun hanamontanası olmak isteyip çeşitli sebeplerle olamamış ama olmaya en yakın aday kızların cümleleri vardı: o bana yazıyor, bu beni seviyor, şu beni kesiyor.Herkesin kalbi onda anasını satıyım bu nasıl bi şeytan tüyüyse! Ama işte genelde imaj çalışmasıdır bunlar.Yani öyle olmak ister olmayınca kendi kafasında oldurur, inandırır, sonrada böyle yalanlarla çevreye yansıtır.Ha işte şimdi bunu erkekler yapmaya başlamış.Duydum baya bi şaşırdım.O kız beni seviyor, şştt olum şunun bende gönlü var, bu bana aşık, öteki benden hoşlanıo, beriki hemen verecek hazır yani.
Cıks cıks cıks hiç yakışıyor mu size! Her satıcının bir alıcısı vardır yavrum.Niye yapıyorsunuz böyle şeyler?

4) Bir de her cümlenin sonunu .ikerim ile bitirmelerinize hastayım.Hele bu eylemi bir tehdit unsuru olarak, bir güç olarak kullanmanıza bi bambaşka hastayım. Çok korktuk biz de bakın tirtir titriyoruz! Dayılansak gel lan gel sıkıyosa gel de yap desek çoğunuz tirtir titrer.Evet fiziksel olarak biz kızlar biraz dezavantajlıyız sizden ama sizin de gücünüz şeyinizde değil hani yani.Tehdit unsuru olarak kullanabileceğiniz en son şeyiniz cinselliğiniz aslan parçaları.

5) Öyle masum attığınız laflar evet azcık popomuzla bulutlar arasındaki mesafeyi kısaltıyor olabilir.Peki ama ya o iğrençliğin dibine vurarak salyalı salyalı attığınız laflara ne demeli.Bu nasıl bir özgüven ya! İnsan bi sorgular ben kimim, neden elalem işlevdeyken ben anca dilimdeyim diye.Bi tipine bakar, bi kendine bakar la! Sanki bütün kuyular önüzde sondaja açık, siz ise dönemin, bölgenin en iyi, en yüksek möhendisi.Herkes Şahin K. olamaz, yok öyle bi dünya!

6) Sizinle arkadaşınız olarak her türlü muhabbeti çevirince kafa kız oluyoruz.Hah işte kız dediğin böyle olacak oluyoruzda.Hoşlandığınız kız olarak sizinle aynı muhabbetleri çevirdiğimizde yollu bu kız oluyoruz.Niye ki ya?

İşte önce meraktan sardım size sonra bu sorular kurcaladı beynimi belki cevabını bulurum diye katlandım, katlandım...
Baktım cevabı yok bunların ama yıllar geçmiş.Pes ettim!

Yaşasın kız muhabbeti ya! Oh mis! Dedikodu var, ağlayadabiliyorsun, intikam planlarıda yapıyorlar senle birlikte.Angelina taşş ya, Monica hala fıstık gibi valla tarzı sinirlerinizi zıplatan muhabbetlerede maruz kalmıyorsunuz.Çok cılkını çıkardıklarında dinliyormuş gibi görünüp, sonunada kuzum kıyamaaaaam eklerseniz olur valla.Ha bir de -o seni haketmiyor zaten- kızların en sevdiği tesellidir.Her ortama, her konuya, her şahsa gideri vardır.
Kız muhabbeti iyidir iyidir.

Arkadaşlık başka aşk başka karıştırmamak lazım.
Hepiniz dünya ahiret hacım değilsiniz artık!
Ohhhh beee!

ps: çok rica edicem bu yazdıklarım üzerinden hayatıma ve bana dair derin çıkarımlar yapmayın.Yazdığım herşeyi yaşıyor olmam imkansız.Değil mi ama !

1 yorum:

Öz Hakiki Altın Ayıcık dedi ki...

Sizinle arkadaşınız olarak her türlü muhabbeti çevirince kafa kız oluyoruz.Hah işte kız dediğin böyle olacak oluyoruzda.Hoşlandığınız kız olarak sizinle aynı muhabbetleri çevirdiğimizde yollu bu kız oluyoruz.Niye ki ya? yok öyle bişey tam tersi... neyse yazı her zamanki gibi güzel gereksiz aslında herkes biliyor sizinde ne konuşup ne düşündüğünüzü ve bizimde ne boklar yediğimizi aslında ama neyse gelelim asıl konuya... I need your help daha doğrusu I need your advices... anlatmam gerekenler hani akıl almak senin o süper manyak tuhaf değişik yorumlarına ihtiyacım var... işim hayatım vs ile ilgili çok önemli kararlar almak durumundayım çnk... saat 05,39 ve uyuyamıyorum... son çare sen geldin aklıma... ey sen vicdanlı komplexsiz insan inan bana hiç bişey eskisi gibi değil hayatımda... hemde hiçbirşey!!! gerçekten insan olarak gerçekten P olarak sana ihtiyacım var... kızım hayranım ula işte zekana daha ne diyem! kim seni benim kadar sever düşünür över ki zaten meme göt vs harici!!! kim senin beynine bu kadar hayran olur kim senin bu yazdıklarını millet okuduğu halde kendini bu kadar küçük duruma yazık la mala bak nasılda yalvarıyor ezik der ki??? ulaşmak istersen bana ulaşırsın iyi bilirim ulaş LTF gerçekten artık umutsuzluğa kapılmak üzereyim çnk çözüm bulamıyorum bazı şeylere... çok şükür sağlık falan değil sorunum tamamen mantık... neyse böyle şeylere de kafa yorma koy götüne gitsin hayatın... sen bu hayatta tanıdığım en fırlama en zeki en düzgün kızsın (kızsın di mi la =))) o nedenle sende yok erkekler nasıl düşünür vs ' ye girersen öbür beyinsizler ne bok yesin... senin işin bu değil... sen git danışmanlık şirketi kur hani ne biliyim git dışardan bi de psikoloji oku en daimi hastan olmazsam şerefsizim =)) saygılarımla... waiting your reply