4 Ekim 2011 Salı

hepsinde ayrı bir tat hepsinde ayrı şevkat

Ben ilişki uzmanı falan değilim, erkek rehberi ya da heygirl dergi yazarı da değilim.Kelin merhemi de yok ama ukalalıkta hiçbir duba tanımam!
Şimdi baştan söyleyim bu yazının içeriği erkekler için mi kadınlar için mi yoksa kendim için mi inanın bilmiyor ve kestiremiyorum.Her zamanki gibi içimden geldiği gibi.Rahat olmak lazım konseptli;) Amanda aman pek bir mesaj içerikli yıh yıh yıh!
Yanımda, yakınımda, çevremde olanlar iyi bilir gözlerim sürekli fıldır fıldırdır bişey arandığımdan değil kaçırdığım bişey olmasına izin vermemek için.Sürekli gözlemlerim o kız o barmene nasıl teşekkür etmiş birasını alıken, o adam o kızın sigarasını yakarken gözlerine bakmış mı, o yakışıklı, sevgilisinin en yakın kız arkadaşının yanağından neden makas almış, bu çocuk konuşurken neden bir anda gözlerini kaçırmış, o teyze neden annem gelince yan koltuğa geçmiş bla da bla da bla...Gözler, gözlemlerim, biriktirir, yorumlar, kullanırım.Gözlemler en büyük silahım!
Şimdi devamda yazacağım zırvalıklarda gözlemlerime dayanıyor hepsini tanımış yaşamış olmam imkansız çünkü değil mi;) öhm!
Bir ya da iki belirtisini görürseniz hemen orayı twit bile atmadan terk etmeniz gereken erkeklerle tanıştırıcam sizi! (sivrisinekler gibi ellerimi ovuşturuyorum şuan) Boyumdan büyük işlerin takipçisiyim gene.Zorlanırsam yarıda bırakır arabeskbilimkurgu rüyalarıma koşarımın rahatlığı var üzerimde.

-Annesini günde en az bir kere arıyor o gün ne yaşadığını en ince ayrıntısına kadar anlatıyor, annesinin fikrini (iznini) almadan hareket edemiyorsa.
-Kendine olan güvensizliğini sizin üzerinizden doyuruyorsa.Aslında ona çok kere çok olmanıza rağmen sürekli alttan alttan yetersiz olduğunuz mesajı ile kendinizi kötü hissettiriyorsa.
-Eski sevgilisine olan tutkulu duyguları ile hala başa çıkamamışsa.Her cümlenizde bu tutku sizi onla kıyaslamasına sebep olacaktır demedi demeyin.
-Eski sevgilisi tarafından terk edilmişse çünkü bi kızın terk ettiği bir erkek ilerde sizin tarafınızdanda terk edileceğinin sinyallerini ilk baştan verir aslında.Hiç bir kız iyi bi sevgiliden vazgeçmek istemez çünkü. 
-Tuvalete giderken telefonunu yanında götürüyorsa.Mobil tuvalet ihtiyacı bu ilişkide onu mutlu ederken yalnız olmadığınızın en büyük göstergesidir.Siz etrafa bakınarak sıkıntılı sıkıntılı onu beklerken o içerde işerken cilveleşebilme yeteneğini pisuvardaki diğer erkeklere kanıtlıyordur.Madalyonun öteki yüzü sizede dönmüştür mutlaka;) ıyk!
-Bir marangozmuşçasına üzerinde çalıştığınız kalasınız hala size 'ben seni çok seviyorum ama gösteremiyorum' diyorsa birgün başka bir kıza nasılda rahat gösterebildiğini hayretlerle izleyeceksiniz demektir.
-Keşfettiği deliklerle erkekliğini doğru orantılıyacak kadar matematikten bi haberse.Bi gece önce başkasının öptüğü dudakları öpüyor olabilirsiniz.İğrenç!
-Çevredeki bütün dişileri sexhoptan çıkma bir şişme bebek gibi gören sizden ve ilişkinizden hiç haz etmeyen çok yakın bi kankası varsa.Bu kanka manita adayınıza yeni ufuklar yeni networkler açma konusunda gönüllü yardım elçisi olacaktır.
-Sizinle sadece takıldığını, ciddi ilişki istemediğini biliyorsanız.Sadece takılıyoruz ile yaklaşan bir erkeği yola getirmek için verilen çaba dünyadaki en boş çabadır.Olan hırsınızın kurbanı özgüveninize olur.
-Kendinden hiç bahsetmiyor özel alanına sizi hiç sokmuyor gösterdiği kadarıyla yetinmenizi istiyorsa gelip geçicisin sinyallerini aslında çok net veriyordur.
-Oyun bağımlısı ya da futbol fanatiğiyse hiç boşa uğraşmayın gençliğinizi plazmalar önünde harcatmayın.
-Kıskançlık konseptli cümleleri seni seviyorum konseptliler kadar çok kuruyorsa ciddi bir ezik nasıl olgunlaştırılır ile ilgili öğrenmeniz gereken çok şey olabilir.
-Çevresi tarafından sevilmiyor çok azıcık bi arkadaş grubu tarafından bile tınlanmıyorsa bu sizede lisede beden eğitimi derslerinde futbol maçlarına alınmayıp potaya top atan çocuğu hatırlatmıyor mu?
-Telleri ve gözlükleri olmasada (olanıda var;)) o en ön sıraların gözdesi, hocaların yalakası, sınıfın ineklerindense günleriniz onun sınav sonuçlarını takdir etmekle geçicektir.Kırmızı kurdele alıp takmak bile işe yaramıyor;)
-En başından beri evlilik hayalleri kuruyor sen benim namusumsun temalı konuşmalarla bir anda yaşınızı 35lere çekiyorsa yenilmemiş naneler ilerde çok acıtır içinizi.
-Bebegim oldun daha ilk günden kafasındansa Serdar Ortaç gibi, işin içinde daha derin hesaplar vardır.
-Ben böyleyim beni böyle kabul et klişesiyle en baştan mesajını vermişse evlenince düzelmez yavrum ümitlenme boşa.
-İlişkinin daha ilk ayında abuk suhbuk bişey yüzünden ağlarken bulmuşsanız onu.Her ayrılığınızda ağlayarak yalvaran bir looser bırakacaksınız demektir arkanızda.
-Çok romantik, çok duygusal, çok naif ise.Başlarda hele ki bir de acı bi ilişkiden çıkmışsanız çok iyi gelecek olan bu adamlar sonra kendilerinden buz gibi soğutacaklardır nasılsa.
-Dört beş ay geçmiş olmasına rağmen ilişkiniz hala cilveleşmeden öte bir dünyaya geçemiyorsa bu adam kendini stand by'a almıştır.Bir nevi istetmesinizdir.
-Sizi bir türlü sahiplenemiyor, en hassas durumlarda bile kıskanmıyorsa hormonsal bir problem vardır kötü anılarınız olsun istemezsiniz herhalde.Kaçın!
-Yıllar sonra ben aslında zamanında senden çok hoşlanıyordum ama açılamadım gibi itiraflarla yaklaşan bir tilki varsa aman ağzınızdaki peyniri daha sıkı dişleyin zira zamanından bu yana mutlaka ya popounuz daha şekilli hale gelmiştir ya gögüsleriniz büyümüştür ya da kilo vermişsinizdir.
-Futbolu yaşam tarzı yapıp her kıza pas veren her kızdan pas alan bir ortalık malıysa.Med-cezirlerden başka bişey kalmaz hatıralarınızda ilerde.
-İlişkinin motorunu cinsellik yapma çabalarındaysa her hareket her cümle her bakış kendini istemsiz oraya bağlıyorsa.Beyni sadece o kadardır boşuna arkası yarını bekleme hepi topu o dur.
-Genel kültür ıspatına ben nihilistim diyerek giriyorsa ordan da çıkamayacaktır zaten.Bırakın hapsolsun orda.
-Sevgilisi olduğu halde sana sırılsıklam aşığım diyorsa hatta sevgilisinden ayrılıp size geliyorsa sizden ayrılıp kime gideceğini merak etmek heyecanlı olabilir.
-Caddede, alışveriş merkezinde elinizi tutmuyor kardeş kardeş en ıssız kafelerin en kimsesiz masalarında içiyorsanız kahvelerinizi n yıllık bir ilişkisi vardır hatta belki rengi atmış bir alyansı bile vardır cebinde.
-Aynı anda bir kaç kızla takılıyorsa muhtemelen yeni bir boynuz vakaasından çıkmıştır özgüvenini oluşturmaya çalışıyordur.Bırak diğer kızlar yardımcı olsun ona.Tekkeyi bekleyen çorbayı içer demiş Derya Teyze ama tabi bir de işin bu boyutu var;)
-Gökhan Demirkol ise.
-Arkadaşlarınızla tanıştırdığınızda muhabbete giremiyor hele ki erkek arkadaşlarınız yanında sessiz kalıyor ortamdan ayrılıncada ben onları hiç sevmedim gibi ezikliğine kılıf buluyorsa.İntroduction to social life dersini Küçük Emrah annesi Oya Aydoğana verirken zevkliydide siz o adamı eğitirken boğulursunuz.Kaç kaç!
-Her türlü yavşaklığı üzerinizde deniyor ama ben aşık olunacak erkek değilimi cümle aralarına sıkıştırıyorsa sizden başka bi kaç tane daha aday vardır.Ve bi tarafı bi yerlere sürttüğü sürece burnunun sürtüp size gelmeside imkansızdır.
-Ha bir de bugün bi haber okudum; sürekli karanlıkta yorganaltı olmak istiyorsa selilütlerini saklamak için olmayacağına göre ciddi bir eksiklik vardır hatta habere göre bu kadının 4 yıllık sözlüsü aslında bir kadındır. 

İşte böyle gençler çeşit çeşit insan çeşit çeşit tip ama şurda listelemeye kalktım hep aynı numaralar, hep aynı ayaklar, hep aynı yalanlar.Dürüst olmak çok orjinal kaldı bu aralar o yüzden onun peşindeyim değilse bende bilirdim size aşık olmayı;)

Oldu galiba.Hep böyle bir yazı yazmak istemiştim ho-ho-ho! =)

Hiç yorum yok: