3 Ekim 2011 Pazartesi

imdat hayallerimi yaşıyorlar!

Hiç mi sevmiyorsun beni Tanrım?
Ben herşeyi anlayışla karşılamaya yemin ettim yıllar önce o yüzden ne olur yalan söyleme buz gibi soğuyorum.Sevmiyorsanda söyle kızmam yani.
Hıh hiç mi sevmiyorsun? Daha önce hiç bu kadar birinin beni sevmediğini hissetmemiştim ne yapacağımı, sana nasıl davranacağımı bilmiyorum.Kasap post ilişkisiyle benle kurmaya çalıştığın posttan geriye bişey kalmadı belki bilmek istersin.Sevdiğim kullarımı denerim diye kime ne zaman söylediysen hiç inandırıcı değil.Erkeklerin 'sen özelsin' i kadar realiteden uzak.
Ben saftiriğin tekiyim ne yapmış olabilirim bu kadar kötü bunları hakedecek hı?
Sorularımın yanıtsız kalmasından da hiç hoşlanmam!
Köpek gibi gururluyumdur bilirsin zayıf anlarımı hiç belli etmek istemem o yüzden doldurmuyorum gözlerimi sana karşı.Değilse vuvuzella yutmuş gibi böğüre böğüre ağlamak için nelerimi vermezdim.
Geceleri yatmadan sana 'tanrım sen konuyu biliyorsun nolur nolur lütfen amin' diye ettiğim duaları neden takmıyorsun.
Eskiden böyle değildin sen, gülünce yok olurdu benim gözlerim eskiden...
'Cennette mevlaya küstün bedelini ödüyorsun! mesajımı vermeye çalışıyorsun?
Aldım ben mesajı.
Pişman olup dönmem kimseye, tükürdüğümü yaladığımda görülmemiştir çok.Değerini bil!
Yeter ne olur uğraşma benle dişi yakarış oldum ya!
Bülent Ersoyun şarkının 3:08 de ki haline fena halde katışıyorum artık.
Taş tutan teyzeler gibi evrene mesaj yolluycam.Madem her güzel şey insanın en beklemediği anda gerçekleşiyor ben de çok mutluyum, olsa da olur olmasa da, çok da fifi yani pozu takınıcam.
Kandırcam seni de evrenini de yani anlıyor musun? Bu mu ha bu mu istediğin bunu mu bekliyorsun hayatımı düzene sokmak için.Merak etme aldatıla aldatıla kandırıla kandırıla öğrettin bana rajonu.He heeyyttt!
Ama ya sonra şizoya bağlarsam:S
Arayan arkadaşlarıma bu akşam gelemem sevgilimin bana bir süprizi varmış dersem.
Çok yoruldum bugün işte eve gidip ılık bi duş alıp kitabıma gömülmeliyim diye düşünürsem sinemadan çıkışta.
Şaka yaptığına emin olursam flörtleştiğim çocuğun bir kaşarla yatmış olduğunu itiraf ettiğinde.
Babamla alışverişe çıktık anne sana da o çok beğendiğin trençkotu alacaktı ama bedeni kalmamış dersem.
Bu akşam kostüm partisi veriyorum evimde diye rehberde ilk sırada kayıtlı herkesi ararsam.
O zamanda mı üzülmiyeceksin halime ya? O kadar mı soğudun benden? Bak cidden ilişkimizi düzeltebiliriz ben kimleri yola getirdim seni gani gani.
Seninde gönlün var bende gizleme.Hoş kızım, eğlenceliyim, kısıtlamam seni, tripde atmam, üstüne titrerim, sadığımdır, senin çok işin olmaz biliyorum ama (başımda ağrımaz) hem aşık oluncada tadından yenmem.
Hadi ama nazlanma değilse:
Bak gider bombalarım hem de Güvenparkı!
Yalçın Abi'ye çıkar anlatırım bana nasıl kötü davrandığını.
Tüm sevdiğin kullarına cinsel tacizde bulunurum.
Mesihim ben derim.
Gider Kabe'ye en yakın otele yerleşirim, çekerim mini eteğimi erkeklere göz kırparım.
Tespihleri boynuma seccadeleri belime dolarım Tunalı da göbek atar para kazanırım.
Bana Kuran okumayı öğreten teyzeye 2 lt tuz ruhu içirtirim.
Caminin birinin minaresinden atlarım bak ya!
Ya tehdit ettirtme, intikam çabalarını beceremiyorum.
Bir araban olmuş olsaydı şanssızdın ama kurtulamazdın elimden;)
Neyse bak ben şimdi uyuycam sende bi düşün taşın bu söylediklerimi haksız olmadığımı anlayacaksın.Senin kadar olmasada ben de affediciyimdir.Çabuk unuturum gereken çaba harcanırsa hataları.Kendini bana affettirmenin binbir çeşit yolu var yaratıcılık istemektende vazgeçtim.En azından bi yerden başla işin çook uzun sürecek zira...
xoxo

Hiç yorum yok: