17 Eylül 2011 Cumartesi

ben neyi atlıyorum acaba?

Sevgilisinin fotoğrafını profilpic yapan kızlar var.
Aşkı için ya da yüzünden (ikisi de aynıda hadi neyse) intihar edenler var.
Facebook accountu olup kariyer.net e cv mi koyamıyorum fotoğrafım çalınır diyen yeni mezunlar var.Üstelik benim onlarla kan bağım bile var.
Moda blogları var.
Rasim Ozan Kütahyalı'ya proğram yaptıranlar / reyting kazandıranlar var.
Kral tv nin altyazılarına sms ile katkıda bulunanlar var.
Ama bu sıralar orjinal erkek yok.Herkes mi çakal ya.Ögh!
Bu çakal erkekleri yola getirmek için en ucuzundan piyasa kızıştırma taktikleri yapan kızlar var.
Tanıştıktan sonra ikinci sorusu ailenle mi yaşıyorsun olan erkeklerden OLDUKÇA var.
Fotoğrafçıya gidip stüdyoya girip yapay duvarlar önünde 2000-2001 sonbahar-kış koleksiyonu Colins reklamı mankeni gibi poz veren ve bunu sosyal ortamlarda paylaşanlar var.
Profillerinde vesikalık fotoğraf kullananlar var.
-de lerin yazımını öğretebilmek için günde 9890 tane cümle kuran sayın herşeyi bilenler var.
El hareketi çekerek poz veren kafalar var.
Yemek forumlarında daha lezzetli ıssız adam keki tarifi tartışmaları var.
Youtube daki kliplerin altında yorumlarıyla Türklük, müslümanlık yarıştıranlar var.
Aşkını pankartlara yazıp bir nevi outdoor advertisement yapanlar var.
Sürekli insanlar sizi anlamıyorum, çok salak insanlar var, insanlar bi şöyle olun bi böyle olun diye postlar atan elitist çocuklarımız var.
Tshirt ve topuklu ayakkabıyı dışarı çıkarken yeterli gören hanım ablalarımız var.
Hayvanlarını öz kızı sananlar, hayatının herşeyi yapanlar var.
Ben nerde yanlış yapıyorum? Ben neyi atlıyorum acaba?

Hiç yorum yok: