21 Eylül 2011 Çarşamba

for such a heartbreaker

HEARTBREAKER

İlk görüşte kesişti bizimkisi
Bigosun müdavim ikilisi
Sen çekici kızların delisi
Ben evrenin en haşin kedisi

İlk sohbetimiz burçtu
Sıkıntılı halim uçuştu
Kafalar bi milyondu
Verdiğim ilk şey telefonumdu

Gözlerinle öldürürsün
Espirilerle hep güldürürsün
Çakal çakal süzülürsün
Çok kızları süründürürsün

Hukukçuyum diye geçiniyorsun
Daha beni etkileyemiyorsun
Azıcık üstelesem hemen kaçıyorsun
Bilmem beni neden çekiyorsun.

Uyandığında hiç çekilmezsin
Israra hiç gelemezsin
İşine gelmezse yalan da söylersin
Ama bana yediremezsin

Siyah gömleğinle gönlümü fethettin
Bütün romantizmimi katlettin
Saf ve temiz genç kızlık duygularımı kirlettin
Benimle kafe sel e bile gelmedin.

Hoşlaştım senden bin kere
Sen de boş değilsin bi kere
Kırdın beni kaç kere
Almadın gönlümü hiç birinde

Korkma ben seni hiç silermiyim
Hem ben o kadar tehlikelimiyim
Sevmek istesem hemen şimdi sevemezmiyim
Ama önce seni bi denemeliyim.

Güvenme ne gençliğine ne seksapalitene
Veririm hem aklını hem de kalbini eline
Bu kadar kız var bende diye böbürlenme
Ben bile atarım hepsini evime.

Beni diğer kızlarla bir tutamazsın
Aklını alırım şaşar kalırsın
Attığım şarkıları karşılıksız bırakamazsın
Benden öyle kolay kurtulamazsın

Gencim güzelim seni sevebilirim
Fazla havalanma gelir indiririm
Sana en fazla bir kaç ay daha veririm
İşime gelmezsen çeker giderim

Ben böyle kendi çapımda da çok eğlenirim
Seni gündemime konu ederim
İlerde evimede konuk ederim
Bu şiir daha da saçmalamadan son veririm.

Hiç yorum yok: