4 Eylül 2011 Pazar

kıl oldum abi

Bugün ben bunlara gıcık oldum.Oldum.Paylaşıyorum.Paylaştım.
Günümüz tıp dünyasında bekaret öğrenmenin yolu hala evli misin bekar mısın diye sorularak yapılıyor.Bekarım dediğiniz zaman da gerekli etkiyi yaratabilmesi için doktor hanım kızımız gözbebeklerine sizin gözbebeklerinizden görebileceği bir odaklama yapıyıyor ve soruyu yeniliyor: Evli misin bekar mısın bak ona göre muayene edicem!
Çok korktum!
Bu kadar kesin çizgiler yoktur! Bir imza herşeyi çözmez! Bazılarını nikahta paklamaz;)

Benzin ücreti diye birşey de yoktur benzin çalışan değildir ücreti olmaz onun fiyatı olur sevgili haber bülteni spikerleri.Benzin alırız, satarız. Benzin çalıştırır ya da kovmayız.

Geçtiğimiz hafta diye de bişi yoktur hani hava durumu bildirirken sık sık kullanırlar ya.Biz haftayı geçmeyiz.Biz zamanda yolculuk yapabilen supernaturallardan değiliz.Zaman geçer, hafta geçer biz farkederiz sadece.Kuluz biz kul!

Kati suretle diye anlatmak istediğiniz şeyde kati surette dir sevgili sabah proğramı teyzesi.

Evet bunları duyuyorum ve unutmuyorum.Çok yalnızım, çok işsizim, çok boşum bütün gün beynimde döndürüp döndürüp gece gelsede yazıp sizle paylaşsam diyorum.Yazık bana =)

Hiç yorum yok: