18 Eylül 2011 Pazar

Tek.

Anlatım bozukluklarını çok iyi öğrettiler bana.4757976 tane soru çözdüm LYS ye hazırlanırken.
'Hayat' ı 'Yaşam' yerine kullanmıyorum.
Her sıradan ölümlü gibiyim ben de.Tek hayatım var.Öss gibi, ehliyet sınavı için tek şans gibi, ilk aşama mülakat gibi, Acunun  başla komutu ile zile bastığı an arası gibi.Tek.
Tek hayat var doğuştan.Allah vergisi hesabı.
Ama yaşam vergi değil alın teri.
Hayatı yaşam yapmak.Benim elimde.
İçine ben katmak, içine seni katmak, içine kahkaha, gözyaşı, umut, duygu, haz, zevk, nefret, aşk katmak benim elimde.
Kendi prensesliğimi ilan etmek.
Tüm iyelikleri kendinde barındırmak.
Birşeyler kaçırıyormuşum hissini kapıdan içeriye sokmamak.
Sevdiklerine sahip çıkmak, ama sana sahip olmalarını önlemek.
Hoşlaşmadıklarını gezegendeki son gemi ile yollamak.
Geçmişi, bir daha gelmeyeceği şutlamak, geleceğe iş atmak.
Hatalar yapmak, onlardan pişman olmak.
Ama pişmanlıklarını da kullanıp atmak.
Değerini vermeyeni değerlendirme dışı bırakmak.
Kendini sokağa atmak.Yorulmak, yoğrulmak.
Önyargıları hiç duymamak.
Sırılsıklam, deli divane tüm uzuvlarının varlığını unutuncaya kadar aşık olmak.
Saatlerce iç çeke çeke titreye titreye ağlamak.
Hayata mesafelerini gözlükleriyle koymuş teyzelerin 'ayıp ama' bakışlarına aldırmadan Tunalının tam da ortasında kahkahalarla kaldırım tekmelemek.
En sevdiğin pastanın bile mutlu edemediği günlerde dahi şarkı söyleyebilmek.
Kıskançlıktan kalbinin şirazesini kaydırmak.
Saatlerce, tüm ruhunla, tüm bedeninle, tüm hislerinle dans etmek.
Sarhoş olup sabah hiçbirşey hatırlamıyor olmak.
Babama sımsıkı sarılıyor olmak.
Ölümüne waffle yemek.
İnsanların onlardan nefret etmeni sağlayacak şeyler yapmasına izin verecek kadar iyi niyetli olmak.
Nefreti tüm damarlarında hissedip, on dakika sonra unutmak.Affetmek.
Hiç kimsenin, hiç birşeyin, hiçbir anın, hiçbir duygunun ikinci bir şansının olmadığını kavrayabilmek.
Sahip olduğun ya da olabileceğin herşeyin kıymetini bilmek.
Hepsi hepsi hepsi benim elimde 'yaşam' ımda.
Dünya çok değersiz, çok anlamsız, çok fani...
Ama benim yaşamım öyle mi ya?
Benim yaşamım değerli, benim yaşamım kıymetli!
Hiç bir anı kimsenin keyfine, kalbine emanet edilemeyecek, şansa, akışına bırakılamayacak, kadere teslim edilemeyecek kadar özel.
İkinci bir şansı yok.
Tek!

1 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.