10 Ağustos 2011 Çarşamba

acımadıki!

Altın ayıcıkları bir tek Haribo yaparmış.Gördüğüm her ayıcığı altın sanmak benim hatammış.Sevimli olması seveceği sevileceği anlamına gelmezmiş.Sevimli olan herşey sevilmezmiş.

Ben sevdim.

Sevmek en kolayıydı çünkü.Kolay.Seversin gerisi kendiliğinden gelir çünkü.Sen bişi yapmazsın, sadece seversin.Sevmek gibi gelir herşey hayatta sonraları...Alışırsın.
Ya kendini severse insan bir tek? Ona da kolay gelir mi sevmek?
Zor.
Ben yapamıyorum.Bir sen varsın ama zaten senin içinde.İnsan nasıl sever bunu bilince?Bilirsin hep ordadır benligin, hep sana adanmıştır, herşeyiyle sana en yakındır.Gitmez,üzmez,kızmaz.En önemlisi sözünden hiç çıkmaz,istemediğin hiçbirşeyi yapmaz.
Oysa başka bir ruh başka bir vücut sevmek öylemidir ya! Armazsan küser.Üzersen gider.Aldatırsan kızar.İstemezse öpmez.Hissetmezse gelmez.
Zor.
Ozaman kolaylaştırısın onuda.Karşındakini sen yaparsın, içine sen katarsın, herşeyiyle sana bağlarsın, gene seversin.
Önce tanımaya çalışırsın, sonra değiştirmeye, kendine benzetmeye.
Benzedikçe sana hoşuna gider, daha çok değiştirirsin.o Öyle değil böyle dersin, bu böyle daha iyi dersin, bu sana daha çok yakışıyor dersin, öyle hafif bi kız oluyorsun dersin, o çocuk sana yazıyor dersin, buranın yemekleri daha güzel dersin dersin dersin...Sonra bi bakmışsın senden bir tane daha yaratmışsın.Ne söyleyeceğini bilirsin, hangi mimiğini kullanacağını, sabah uyanınca ilk ne yapacağını, hangi diş macununu kullandığını, pizzasını neli sevdigini, neye kızacağını, en çok neye gülecegini, hangi bakışının onu daha çok etkileyeceğini.Yatmadan önce tualete mi gider yoksa su mu içer bilirsin.
Çok tanıdık gelir sana bunlar, mükemmel uyum mükemmel ilişki oldu sanırsın.
Sonra gerçekle yüzleşince,sıkılırsın,başka gözler de var dersin, başka kokular, başka geceler.Böylesi olmasada başkaları da sever beni dersin.Ben de severim elbet başkalarını.Acıtırsın.Gidersin.
Önce herşeyini biliyim istersin, aldığı nefesi ben oluyum dersin, tüketince gidersin.
Tanıyana, çözene, alışana kadar aşık olursun.Tanıyıp, alışıp, benimseyince kaçan olursun.
Önce hep böylesi bi ilişki istersin, sonraları bizimkisi alışkanlık oldu dersin.
Gidersin yani.Gitme desemde.
Gelirsin ama sonraları, bulursun da beni ama başkalarına benzemişim. Artık senin prensesin değlmişim.Where did you sleep last night söylersin, ararsın, hatta ilgilenirsin bile.Ben değiştim demek istersin.
İnanmak isterim ama inanmam.
Çok geçirdim içimden söyleme bunu lütfen diye engel olamadım: 'Seni ben gerçekten sevmişim, şimdi anladım'.Yalan.Hep sevdin, hep anladın, hiç anlatmadın!
Pişman mısın?
Değmezmiydi mi diyosun yoksa? Duyuyorum.
Ben kendim için ağlamam biliyorsun.Senin için ağladım hep.
Seni seven yerlerimi de kopardım.
Acımadıki!

Hiç yorum yok: