17 Ağustos 2011 Çarşamba

çekmişim isyan bayrağını dalgalanır başımda hür...

Sosyal medya üzerinde kanıtlamaya çalıştığınız vicdanınız, genel kültürünüz, siyasi kimliğiniz, sosyal sorumluluklarınız canımı sıkıyor gençler!
Normal hayatında iki kelimeyi bir araya getir desen, cıks ne mümkün tipler ne çok anlıyormuş meğer bu ülke meselelerinden.Çocuk bilgisinden olgunluğundan susuyormuş meğersem.Hele hele bak sen ne bilgili tikicanlar varmış istatistik bile veriyorlar,rakamlarla konuşuyorlar.'Öyle derin bir birikim bu bende ki yani' diyorlar.Vay vay vay bir cahil ben kalmışım ülen! Çok ezikleniyorum çok! Zaten kpss deki genel kültür sorularında da çuvallamıştım ya...
Facebook notifikeyşınları ve tivitlerinizle ordan burdan çaldığınız cümleleri, düşünceleri sokmayın gözüme çok rica edicem! Bende gazete okuyorum, bende sözlük okuyorum ben de haber bülteni izliyorum, ee biz de biliyoruz yani.Medyanın size yutturduğu dolmaları, tarih kitaplarının yıllardır yazdıklarını, köşe yazarlarının attığı nutukları sizinkilerden ayıramıyorum. Neden ki?
Kopipes çıktı mertlik bozuldu!
Ha bide retivit neden var ya? Adı üstünde 're'. Herkes aynı şeyimi düşünüp yazıyor bu nasıl bir telepati. fesupanallah! (Devlet Bahçeli sesi ve vurgusu ile ama)
Yeni ergenler, sözde anarşikler, Türk yakın tarihinin piri cicişler, sorumluluk sahibi cengaverler! bir de şunlar var demek istediğim:
Somalideki çocuklar bi bugün aç değillerdi bi bugün ölmüyorlar.Deniz feneri hatırlatması yapmak ne derece gerekli bilmem.
Bugün ben gönderdim 5tl sen gönderdin 5tl eee sonra? Bugün doydu bu çocuklar peki ya yarın? Çok köklü bir çözüm gerçekten! Somali gel yavrum kurcala bakalım şu gündemi biraz.Birazda kıvrımsız beyinlerini karıştır şu Türkcüklerimin.Hıııh aferin yavrum hadi otur şimdi yerine.
Şike tartışmaları ile sömürülen aslan parçalarının dikkat ve beyni, o sırada ülkedeki değişimlere çok adapte olamadı anlaşılan.Haklısınız ama çok bel altı vurdular, bukadar da olmaz ki=)
n tane şehit haberi siz facebook fotolarını Türk bayrağı yapın, vatanını seven 585768570 kişi toplayan gruplar kurun diye yayınlanmıyor.
Bu seçimler bu ülkede boşa yapılmıyor!
Ama canım tayyeapim mükemmel erkek, mükemmel lider.Kadınların istdiği koca, erkeklerin rol modeli.O olmayacak mükemmel lider de Ediz Hun mu olcak peehh! Hiç anlamıyor bunlar da siyasetten canım=)
Bıçak ramazan ile kemiğe dayanmış diyorlar duydun mu? Vecihi.Gülen Gözler.Tamamen serbest çağrışım.Bak giderim, bak bu sefer gerçekten giderim, bak gidersem bi daha da gelmem!
Ha bi de bugün 17 Ağustosmuş. Ee ne olcak yarın da nasılsa 18 Ağustos. Dimi?
Sonuçta aynı yolun yolcusuyuz ya (ama müzik efekti veremiyorum havaya giremiyorsunuz şimdi) =)
Gözlüğümü taktım bekliyorum, acımız büyük;)

Hiç yorum yok: