9 Ağustos 2011 Salı

filiz tanışalım mı?

Öncelikle ben.uf tamam tamam biliyorum öncelikle die başlayan bir giriş cümlesi olmaz.Bir giriş cümlesi belki şöyle olabilir: kendimi tanıtmak istedim size ilk olarak öyüzden bunun takibinde gelecek satırlarda benden bişiler bulabileceksiniz.Tamam bu güzel bir giriş cümlesi oldu.
Ben küçükken sarışındım sonra saçlarımı çok kestirdim çok boyattım şimdi kumral oldum bi de ben küçükken tombiktim şimdi balık etli oldum, fotograflarda zaman zaman ince bile çıkabiliyorum hatta.Elbet ben de birgün 55 kilo olucam.Gözlerim konusunda farklı söylentiler var kimisi mavi dio kimisi yeşil kimisi gri ne önemi var.Aslında var bi önemi, tek espirim gözlerim olabilir.Boyum 1.68 çok kısa sayılmam ama hala komplekslerim var sanırım hiç geçmicek.Ben güzelim bence hatta cidden güzelim ya Melisa P. kadar olmasada benimde narsizm duygularım kaplamış dörtbiryanımı.Neron da öyle söylüyor. Ha o kim derseniz Neron benim biricik aşkım o Romayı benim için yaktı. 
Felsefe okudum ben çok da severek yaptım sarhoşta degildim hatırlıyorum yani.Hep haber spikeri olmak istedim ama.90ların kız çocuklarında görünen bir sendrom olsa gerek bu. Ne yaptıysa bize Gülgün Feyman yaptı Defne Samyelinin etkisi de varmıdır bilmem.Çok mikrofonik bir sesim yok degil aslında ekranda da giderim olabilir, yeri geldiginde çok ciddi bir suratım vardır.Benden haber spikeri olurdu ya diksiyon kursuda almadım değil ama yaşım geçti artık.Haber spikeri olamıycak olsamda medyaya ilgim hiç bitmiycek.Küçükken yerel bir kanalda proğram bile yaptım ben hıh.Recep Bülbülses gibi iddalarım yok ama benim de var ufak çaplı düşüncelerim;)Popüler kültüre emanet edin beni cidden bak valla.Benim bir 'popiland'im var ben orda popüler olan herşeyi seviyorum Hilal Cebeciyi bile seviyorum o derece yani.Yok yok yanlış anlaşılmasın hala östrojen seviyem testesteron seviyeme fazlasıyla fark atar.Ama hala ekranımın primetimeının birincisi Burak Özçivittir begeniyoruz kendisini.Başak'ı kendisine yakıştırmayan Başak'ı sevmeyen blug çagı kızları gibi görünmek istemem ama olmamış ya olmamış.Eskiden Kenanıda severdim ama şimdi burnu ağzına giriyor, estetiğini kaybediyor.Ben de küçükken Çılgın Bediş izledim itiraf ediyorum ama hiç Burak Kut, Gökhan Özen posterleri süslemedi duvarlarımı.Ben hiç çizgi filmde izlemedim ama Scooby Doo nun yeri kalbimde ayrı.Sor hepsinden konuşurum hepsini bilirim o başka.Yalçın Abiye sarılmayı çok istiyorum banada tatlı sert olsun istiyorum.
Dedikoduyu severim ama sır vermem.Güzin Ablacılık oynamak tam bana göre.Mevlana torunuyum Hümanizm tüm damarlarımda bombom bombom!
Bir çocukluk aşkım olsun çok isterdim. Hiç aşktan bahsetmicem sandınız dimi.Aşk hayatım çok başarılı degildir bazen ayran gönülü olurum bazen çok pis baglanırım 'öznelerden bagımsız' ben isterim öle olsun olur.Birine bişeye bağımlı olmayı hiç sevmem konuyla ilintili olabilir diye söylüyorum kova burcuyum.Bağlanmadım mı geçmişte bağlandım amaan olsun ben kendimi o halimlede seviyorum.Ama korkarım bigün ben de evlenicem, kendimi o halimle de sevicekmiyim acaba.Evlilik düşmanı degilim, feminizm gibi ırkçı yargılarımda yoktur ama evlenmeyin gencecik yaşta ya.Benden çok iyi gelin olurmuş ama kaynanam beni çok severmiş öyle diyorlar.İnandıramıyorlar.İçimde local hero besliyorum ihtiyacım olcak ilerde 'Evlenmiycem ben anne!' diycem.Gelenekselci yanımı hiç kaybetmedim ama:baklava hala teddybear göbenkimin top 10 unda 1 numara.Bir de nutella var onla yaşadığımız aşk daha tutkulu.
Kestane şekerinide çok severim buyüzden Bursalıları sevmek yanlış bi çıkarımmış.Laf sokmak benim tarzım.Kızamam, küsemem, trip atamam, alınganlık yapamam ama laf sokarım.
Sarhoşken çok sevimli,çok komik çok bi böle sevilesi oluyorum.Göründügüm kadar zeki anlaşılan kadar salak degilimdir ama.
Din inancım olsun çok istedim çok çabaladım önümdeki tek engel Kuran mıydı bilmiyorum.Bu konulara girmek hiç istemiyorum kim çözebilmişki ben çözebiliyim.Evet bazen kolaya kaçarım.İşime gelmezse salagada yatarım.
Küçükken edebiyata çok ilgiliydim, her ilgili ergen gibi çiçekler böcekler uçurdum mısralarda bazen, bazen de içime bir Göksel kaçırdım dipteydim sondaydım depresyondaydım.Ergenliğim zor ve yorucuydu annem öyle diyor, ben hatırlamıyorum.
Tv izlemiyorum sevmiyorum sıkılıyorum zaten oturarak yapılan aktiviteler bana göre degil.Ama Behzat Ç. kendimden ödün verebilecegim bir aşk.
Dil öğrenmek konusunda çok kabiliyetsizim.Fransızca, fransızca olalı benim kadar büyük bir eziyet görmedi.İngilizcem iyidir, cvimde de öyle dedim.
Canım şuan sexonthebeach istedi mesela bi sürahi dolusu.Alanya diskolarını çok seviyorum bilen bilir.Dans çok büyük bi tutku benim için, Fidayda da oynarım hem de iyi oynarım.Keşke sesimde güzel olsa die söylenenler vardır ya ben de onlardanım.
Gonyalıyım ama hiç kimse inanmıyor.İzmir diyorlar, Eskişehir diyorlar Bursa diyorlar bilmem bende ne görüyorlar=)
Düzenler bana göre degil oyüzden yemegin, uykunun, sporun düzenini sevmem.Yemek yemek gitmiyor hoşuma, hiçbir yemegi bitirebildigimde görülmemiştir zaten.Birtek chickenwhopper severdim ama burger onu unuttu:( Spor çok yaptım geçmişte şimdi çekmiyor canım.Uyku babanıda sevmezdim zaten.
Meraklıyımdır.Öğrenilmedik yapılmadık denenmedik hiçbişi kalmamalı, büyüzden zaman zaman sapıtabiliyorum ama hiç pişman olmuyorum biliyor muuuusun.
Kıroyumdur Bergen bilirim, Güllü dinlerim, Hakan Taşıyanın tüm şarkılarını ezbereyim.Çok mutlu bi hayatım olmadı anlaşıldığı üzere ama istediklerimi elde ettim hep içimde kalan hiçbişi olmadı.Hırslıyım.Yaşam enerjim Banu Alkanın seksapalitesi ile yarışabilecek kadar büyünk.Seviyorum hayatı ama sıkıcı olmıycaksa.Sıkılırsam giderim. Yaratıcı insanları çok seviyorum bayık insanlara tahammül edemiyorum.Farklı yerler,farklı insanlar,farklı şeyler cezbediyor beni engel olamıyorum.Buaraalr Adnan Oktar benide programına çıkarsa diyorum.Bi de canım yanmaz benim, acı hissim yok.Hastalıkmı iyi mi kötü mü bilmiyorum ama şikayetçi degilim.
Kız erkek ayrımım yoktur benim bundan çektiğim olmadı degil ama ben böyleyim diyor Candan Abla benim yerime.
Sevdiklerim çokdur beni de çok seven vardır.
Bebenkim var benim o benim kardeşim kızım herşeyim <3
Güldenim çok güzeldir çok hoşlaşırım kendisinden tip ikizi olduğumuzu iddia ediyorlar ama bizce ruh ikiziyiz.Fatoşumun kafası farklı çalışır onu en bi çok bu yüzde severim zaten.
Bebek taklidi yaparak konuşan kızlardan nefret ederim.Ne şirin ne de seksisiniz agzınıza emzik tıkayıveresim geliyor.
Ben normal degilim olmak da hiç istemem klasik bi kız olacagıma Yaşar Alptekin olurum daha iyi.Haaaa unutmadan ben incisözlükte okuyorum.Macera severim ama paraşütle bile atlamadım hiç.Kuşlardan korkarım.Kediye benzetilirim.Miyav.Garip tiklerim vardır beni ben yapanlardır.
Bi de ben bugün narçiçegi oje aldım rujumla aynı renk çok yakıştı.
Daha çok şey var anlatıcak bu ne demek devamı gelicek.Memnun oldum.

Hiç yorum yok: