27 Ağustos 2011 Cumartesi

en sevdiğim arkadaşlarım.

Benim çok sevdiğim, çok değerli bulduğum arkadaşlarım var.Aşkitolarım, bebenklerim onlar benim.Bugün onlara verdiğim değeri göstermek için size onları anlatacağım.Biraz trip attılarda bana hiç bizden bahsetmiyorsun diye.

Burnu açık topuklu sandaletlerinden fırlayan sedefli ojeli dolma gibi parmakları yerleri süpürür.
Harbi ve doğal kızlardır.Kibarlık, nezaket, görgü kuralı gibi yapmacıklıklara hiç gelemezler.
Her cümlelerinin sonuna sonu iyice yayılmış bir 'abiiii' getirirler.
Cümleleri küfür ile bağlamak içten ve doğal olduklarının en büyük göstergesidir.
Renk renk lensleri, bol röfleli saçları vardır.
Babetlerinin içine çorap giyerler.
Sevgililerinin geyşalarıdır.
Ebru Gündeş fan clubda birbirleriyle buluşurlar.Hatta öyle böyle ki kırmızı üstüne beyaz renkte Ebru Gündeş yazılmış bandanalarla konserlerde çığlık çığlığadırlar.
'Allah özelini güzelini yazsın alnıma ' en büyük facebook temennileridir tabi ki de.
7/24 msn de olur ve sonu üç noktayla biten hayata ve olmayan sevgiliye gönderilmiş mesajlarla dolu msn iletileri hiç eksik olmaz.
Facebookta rajon kestikleri iletileri gözümüze gözümüze sokarlar, gülme efektleri XD şeklindedir.
Depresyon ve melankoli kokan iletilerin de ise genellikle g yerine q kulanıırlar.(tabi g biraz yumuşak harbi kızlara yakışmaz).Harflerin yarısı küçük yarısı büyük harflidir ki tarzlarını yansıtsın, sıradan olmadıklarını göstersin.
Buram buram arabesk kokan şiirleri, ya da Çılgın Sedat şarkı sözlerini siyah beyaz çekim elinde kalp olan yerde ya da tren raylarında oturan kız fotoğraflarıyla süslemiş kliplerle paylaşırlar.Ben de altına like atarım mutlaka.
Sevgilileriyle bir parçada düet yapar ve bazen de bunu yayınlarlar.Çok romantik değil mi!İç geçiriyorum ama kıskandığımı onlara belli etmiyorum.Üzülmesinler.
Facebookta illa ki 'in a relationship' olup insanların gözüne gözüne sokarlar çünkü çok sevişiyorlar.
O adam benim demek; yaklaşanı, yan gözle bakanı yakarım; ben burdayım demek için özgüvenlerini hergün sevgililerinin duvarında aşkını paylaşarak gösterirler.Bunu çok onlaylamıyorum, şımartmayın bu kadar diyorum dinlemiyorlar.
Ya biranın 5tl olduğu varoş canlı müzik kafelerde Demet Akalın şarkılarında mükemmel figürleri ile dansederken, türkü barlarda yanlarında mor gömlekli, pis sakallı ve mutlaka esmer olma şartı aranan sandal ayakkabılı komançilerle dertleşirken ya da gündüz diskolarında aynalara bakarak yeni dans figürlerinin üzerlerinde nasıl durduğunu testederken bulabilirsiniz onları.
Saçlarını mavi siyah yapanları krepeleriyle bir kafa daha yaratırlar kendilerininkinin üstünde ve özellikle en soldan sağa doğru ayrılmıştır o saçlar.
Saçları kaşar sarısı olanların genel de ten renkleri Eda Taşpınarla yarışır bronzluktadır ama onların ki doğaldır.Saçlarında mutlaka çıtçıt vardır ve o çıtçıtların tokaları veya boncukları ben burdayım der.
Yanında siz olmanıza hiç aldırış etmeden karşı masadan gözlerini sevgilinize dikerek mesajını açık ve net verir.
Bir çoğunun elinde Luis Vuitton valizleri vardır.Öyle parası olmayanlarla takılmam çünkü ben.
Mor, yeşil, mavi farları kırmızı rujları ve pembe allıklarıyla çok güzel kombinlerler.
Canon fotoğraf makinaları olmazsa olmaz.Bu makinalarla çekilmiş sözde sanatsal ama aslında bildiğin soft erotik siyah-beyaz fotoğrafları sürekli facebook profil picleri olarak değişir.
'Aşk' en sevdikleri hitap cümlesidir.Ama ben aşkitom diyenlerini kendime daha yakın hissediyorum.
Sahilde pareosu belinden, çakma abercrombie çiçekli şort giymiş sevgilisi elinden eksik olmaz.
Polo tshirtlerinin yakasını kaldıran, Puma en sevdiği marka olan, waxlanmış saçları saygı duruşunda duran, paçası dar kot pantolon giyen aşırı zayıf sevgililerininin sürekli bellerine sarılarak yürürler.
Hepsinin aynı kuaförden çıkmış olma ihtimalleri yoktur ama onların o tarz fönlerinden çekmek için anlaşmış kuaförler vardır.Ve bu benim en sevdiğim en değer verdiğim arkadaşlarım genelde o kuaförlerle kankadır.
Haftada bir kere o kuaförlerde 3tl ye fönlerini çektirir ve bir haftada hiç yıkamazlar.Saçlarınındaki yağın kokusunu ancak 6.gün farkeder ve o tel tel olan saçlarını atkuyruğu yaparlar ama gene bol krepe vazgeçilmez ön koşul.
Msn ya da facebook isimlerinin içinde bir yerinde mutlaka sevgililerinin adını geçirirler.Sürekli birlikte fotoğrafları profil pic olmalıdır, olmazsa kavga çıkar.
Sevgilisiyle kavga ederken en ağır küfürleri sallarlar çünkü hiç değer vermezler.Yeminler ederler bir şeyi inkar ederken: şerefsizim ki, yada ... çocuğu oluyum ki şeklinde başlar genelde.
Kimisi feleğin çemberinden çok küçük yaşlarda geçmiştir, hayata karşı çok büyük isyanları vardır.
Cep telefonlarını mutlaka şalvar kesim kot pantolonlarının ya arka ya da sağ yan cebinde taşırlar.Melodileri de candyshop olur, linkin park olur ya da pitbul olur.
Güzel sanatlarda okuyup Herry Potter manyağı olanlar var ya işte onları nasıl sıkı sarasım nasıl içime katasım gelir anlatamam.
Kız yurtlarında 4 kişilik odalarda gece 2 den sonra ışıkları kapatıp en depresif Özcan Deniz şarkılarını bir ağızdan söyler arada da sigaralarından derin nefesler çekerler.
Yüksek bel kot ve ispanyol paça pantolonun onlara çok yakıştığını hep söylerim.Ha bir de beyaz ya da ten rengi südyen.
Burunlarında ki hızmalar kulakların da ki n tane sıralı küpe vazgeçilmezleridir.
Sarı saçlı olanları genelde altın renkli Petek Dinçöz halkalarından tercih ederler.
Bana aşkom, bitanem diye seslendiklerinde bütün günümü onlarla geçirmek isterim.
Yakın erkek kankaları vardır benim bitanecik arkadaşlarımın, onlarla çekilmiş birsürü pozları vardır.Sevgilileriyle o kankalarının arasında kalırlar hep.Üzülürüm.
Ama sonra görürüm ki sevgilisinden ayrılınca o kankasıyla çıkmaya başlamış.Sevinirim.
Work and Travel a Interreala ya da Erasmusla değişik yerler ve insanlar gördüklerinde kimyaları bozulur gördükleri herşeyi mobile upload yaparlar.
Koyu fenerbahçe ya da galatasaray fanatiğidirler.Mutlaka formayla çekilmiş bir fotoları vardır.Zafer ya da kayıplarda iletiler kendiliğinden dökülür.
El hareketi çektikleri zamanlar vardır benim arkadaşlarımın ozaman derim ki ne yaratıcı kız bak sözleriyle beni etkilediği yetmedi şimdi de hareketleriyle beni kendine bağlıyor.
Genelde psikolog olmak isterler ama felsefe okuduğumu duyunca da çok etkilenir ben de hep felsefe okumak istedim aslında gibi cümlelerle başlarlar konuşmaya.Ağızlarından bal damlar.
Bundan bir 4 5 yıl öncesinde kendilerine attıkları façanın izleri hala durur kol ya da kaşlarında.
Bu aralar kedi dövmesi yaptırmak istiyor bir çoğu sol omzuna.Bir kaç sene önce de bir kısmı melek dövmesi yaptırmıştı.Köpek patisi ve yıldızda vazgeçilmezlerden.
İnanılmaz şekerli çakma parfümleri vardır isimlerinin içinde genelde angel, candy ya da sexy geçer.Kokladıkça doyamam.
Eyelinerlarını kaş bitimlerine, kirpiklerini saç diplerine kadar çıkarabilenlerini çok güzel bulur, çok özenirim ama ne yaparsam yapayım onlar gibi de makyaj yapamam.
Birlikteyken en çok Arkasıradakiler yada Kavak Yelleri izleriz.
Megoloman duygularımızı olmayan sevgililerimize gönderdiğimiz şarkılarla ya da iletilerle dışarı vurmaktan hiç çekinmeyiz.
Eskiden kocaman Nike çantalar alırdık renk renk ama şimdilerde modasının biraz geçtiğini düşünüyoruz.
Dünyanın en anti-seksi şeyinin tulumlar olduğunu düşünsem de onlara çok yakıştırıyorum.
Kahverengi topuklu uzun burunlu uzun boylu çizme giymelerini de çok destekliyorum ama siyah kilotlu çorap olacaksa.
İçlerinden bazıları arabesk rap seviyormuş geçen gün öğrendim.Bana da dinlettiler.Çok sevdim özellikle bir parçayı.Şimdilik üstünde çalışıyorum ama yakında bir klip çekicem ona kendi sesimle.
Sürekli tavuk dönerle beslenmek zararlı diyorum ama dinlemiyorlar.Neyse ki arabası olan bi arkadaşlarını bulduklarında çiftliğe gidip kokoreç yiyorlarda değişiklik oluyor.
Çinçin enteli olanları var, Keçiören ikoncanları var aralarında.Hepsinin tarzı farklı.Ama hepsi beni çok sever.
Benim bu çok sevdiğim kız arkadaşlarım benim sevgilimin en yakın arkadaşının sevgilisi oldukları zaman daha da bir sevimli oluyorlar.Sevgilime ikimize birden göstereceği sempatiyi gösteriyor ama ben hiç alınmıyorum.
Facebookda msnde isimlerinin başına < ' > getiemelerini özellikle ben istiyorum ki rahat rahat bulabiliyim onları.
Bir de benim arkadaşlarım çok içtendir genelde listelerinde ki sevdikleri beğendikelri kız arkadaşlarının fotolarını hep ya likelarlar ya da altına mutlaka beğenilerini içeren yorumlar yaparlar.
Bazıları ayet paylaşır dua paylaşır facebookda hergün sayelerinde ben de okuyup sevap kazanıyorum çok iyi oluyor.
En çok profil picture ları ile mesajını ve niyetini en kestirmeden verenlerini seviyorum çünkü ben herzaman açık sözlülük ve dürüstlükten yanayımdır.
Abilerinin ya da sevgililerinin askerdeki künyelerini boyunlarında taşımaları beni çok duygulandırıyor.Ama siyah atlet ve gömlekle kombinlerlerse çok yakışıyor.
Bu ara genelde baş ve işaret parmaklarına yüzük takıyorlar.Çağla Şikel 4 yıl önce getirmişti o modayı ama bizimkiler oyüzden değil kendilerine yakışanı yaptıkları için şimdi takıyorlar.
Elif Şafak ve Canan Tan okuyanları çok takdir ediyorum.Kişisel gelişim ve Nlp kitapları okuyanları da var aralarında değiştirip okuyarak, farklı şeyler öğrensinler diye tanıştırıyorum onları.
Issız Adamı geçen gün gene verdi tv bizde bütün kızlar toplandık doritos cocacola ve selpak sponsorluğunda BAKDIK filme.
Keşke siz de olsaydınız çünkü sonrasında da mezdeke açıp oynadık.
Neyse bir daha ki sefere sizi de çağırırız.Takma Kafana!

Bu yazı içinde şunu söyleyim:
BeNim aDıM eZaNla baAşlAdı selLaYla BitEr isTeyEne dEğiL aLayIna GiDer...

Hiç yorum yok: